300 persones participen a la 3a Caminada Solidària a Roses

Prop de 300 persones participen a la  3a Caminada Solidària contra la Violència de Gènere el passat diumenge 24 de novembre, en motiu del Dia internacional contra la violència de gènere, i en benefici del projecte “Dones supervivents”.

Les persones participants, després de realitzar un escalfament de zumba, van caminar encapçalats pels Gegants de Roses, un recorregut fins a 10 km des de la Ciutadella de Roses fins a la platja de l’Almadrava, on es va donar un petit esmorzar. En acabat les més valentes van continuar ballant i exercitant el cos amb més zumba i tot seguit vam gaudir de l’actuació musical de Ariadna Vieyra, concursant a la voz kids 4. Tot seguit es va realitzar un sorteig de diferents productes locals entre els assistents i entrega del donatiu a la Fundació.

Un any més, la Fundació SER.Gi volem agrair molt sincerament a Lídia Marés i mare (impulsores de la caminada) per tot l’esforç en la organització de l’acte, així com la participació, col·laboració i voluntariat de l’Institut Illa de Rodes i Ajuntament de Roses perquè tot anés com estava previst. Creiem que va ser una jornada molt positiva i esperem poder continuant col·laborant en properes edicions.
Després del recompte final dels donatius i dels números venuts pel sorteig, hem recaptat un total brut de 2.286,10€ que de ben segur seran molt ben rebuts al nostre projecte “Dones supervivents” d’habitatge social i acompanyament a dones víctimes de la violència de gènere. Esperem també que l’esdeveniment ajudés a sensibilitzar tan a les persones participants a la caminada com a tots els joves voluntaris de l’Institut Illa De Roses.

Podeu veure un vídeo resum de la jornada realitzat per EmpordàTV a https://youtu.be/yqduuSbNiDE

I un recull de fotografies animades a https://youtu.be/7ug26nXv0NA