Finalitza la segona edició del Taller d’Acompanyament a l’Estudi del Barri del Convent

El passat 19 de juny va finalitzar la segona edició del projecte d’Acompanyament a l’Estudi, acció de caire comunitari per l’acompanyament educatiu i social per infants i joves de cicle superior (5è i 6è de primària) i primer curs d’ESO residents al Barri del Convent de La Bisbal d’Empordà, que s’implementa al local social de l’Associació de Veïnes i Veïns del Barri del Convent.

La cloenda va ser organitzada pels propis infants i joves del projecte que van pensar un seguit de dinàmiques per les famílies, directors del centres educatius i el voluntariat que ha participat durant aquesta segona edició del projecte.