Sortides de final de curs del Centre Obert de Lloret

Finalitzem el curs al Centre Obert de Lloret de Mar amb dues activitats: una fantàstica excursió en vaixell des de la platja de Lloret de Mar fins a la Cala Canyelles i una tarda genial a les piscines de l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort!.

Ens ho vam passar d’allò més bé amb el viatge en vaixell, observant el fons marí lloretenc, gràcies a la planta baixa de visió submarina del vaixell, i amb la refrescant banyada final. Volem agrair la generositat de l’empresa Dofijet, ja que gràcies a la seva col·laboració vam poder oferir una activitat diferent i engrescadora per a tots els nens i nenes participants del Servei d’Atenció Diürna.

I la segona activitat va consistir a passar la tarda a les instal·lacions l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort de Lloret, on els nens i nenes van poder gaudir de valent dels tobogans i piscines amb l’entrada gratuïta i a més ens van convidar a berenar. Moltes gràcies!

D’aquesta manera, el 22 de juny hem finalitzat el curs, però durant el mes de juliol realitzarem diverses activitats obertes al barri, amb infants participants al centre i d’altres que no.

La Fundació SER.GI portem a terme el Servei d’Atenció Diürna a Lloret (conegut habitualment com a Centre obert) des del 2015, acompanyant a infants i adolescents de 4 a 12 anys, fora de l’horari escolar, per afavorir el seu desenvolupament personal, la socialització, l’adquisició d’aprenentatges bàsics i l’esbarjo, i per compensar les deficiències socioeducatives dels infants mitjançant el treball individualitzat, el grupal, la família, el treball en xarxa i amb la comunitat.