Estudi parc d'habitatge buit per Ajuntamnet

Nou estudi del parc d’habitatges buits a Anglès

1 de juliol de 2020

L’Ajuntament d’Anglès ens ha encarregat un estudi del parc d’habitatges potencialment buit del municipi. Un treball que hem realitzat en dues fases, una primera el desembre passat i la darrera recentment.

El Pla Municipal d’actuació de l’Ajuntament d’Anglès, per aquest mandat (2019-2023) inclou dos objectius relacionats amb l’àmbit de l’habitatge: La redacció d’un estudi d’habitatges buits i la posada en marxa d’un servei per a mobilitzar aquests pisos a preus assequibles.

Des de la Fundació SER.GI treballem per facilitar l’accés i el manteniment a l’habitatge a famílies en situació d’exclusió residencial però també realitzem estudis en profunditat en matèria d’habitatge per les administracions, com aquest.

Aquests estudis son un pas necessari per a futures intervencions per part de les administracions que ajudin a regular i a revertir el dèficit actual d’habitatge assequible.