Les mirades cap a l’infant

Amb Carles Parellada, mestre, terapeuta sistèmic, membre de la Unitat de Formació Permanent del Professorat de l’ICE de la UAB, co-coordinador de la formació de Pedagogia Sistèmica a l’Institut Gestalt de Barcelona, director del Programa Educatiu d’Infància i Família de l’ICE de la UAB.

Amb la participació dels pares i mares: Dulce Fernández, Lafken Painemilla, Miquel Àngel Carballo, Mohamed Najih i Sira Kande Diamanka

Podem entendre l’infant des de molts punts de vista i posar l’èmfasi durant la seva educació en diferents aspectes (la seva autonomia, el respecte cap a ell i d’ell cap als altres, els límits, l’amor…). Amb aquesta conversa volem donar a conèixer i analitzar diferents mirades conscients i proactives cap als infants, des de diferents òptiques i diferents cultures, a partir de l’aportació de la pedagogia sistèmica i d’algunes mares i pares de diversos orígens culturals.

Modera: Rosa Fernández, educadora social i diplomada en pedagogia sistèmica pel CUDEC de Mèxic

Per visualitzar el resum de la ponència, fes click aquí