L’acolliment lingüístic i l’acompanyament emocional

Novena jornada de presentació de materials i experiències.

Us fem arribar la informació sobre la jornada “L’acolliment lingüístic i l’acompanyament emocional. Novena jornada de presentació de materials i experiències”, que tindrà lloc el 15 de novembre a la Casa de Cultura de Girona.”

Trobareu el programa i el formulari d’inscripció aquí: http://llengua.gencat.cat/acolliment_inscripcio

Les jornades “L’acolliment lingüístic” són una activitat formativa i alhora de trobada i intercanvi entre professionals i voluntaris que treballen amb persones immigrades. Les organitza la Direcció General de Política Lingüística conjuntament amb la resta de membres del Grup d’Immigració de la Comissió per la Llengua de les Comarques Gironines

La inscripció a la jornada comporta necessàriament la tria d’un dels cinc tallers simultanis que formen part del programa. Des de la Fundació Ser.Gi volem destacar especialment el taller:

Les emocions bàsiques i la seva funció: eines de gestió emocional
Impartit pèr Núria Balliu, Universitat de Girona i Fundació SER.GI

Identificar les emocions, sentiments i estats d’ànim dels alumnes pot ajudar a enfocar la classe d’una manera o una altra i a utilitzar les estratègies adequades per facilitar l’aprenentatge, evitant que les emocions siguin un bloqueig. S’aprendrà a identificar les emocions bàsiques i la seva funció, a diferenciar entre emocions i sentiments i a adquirir eines de regulació emocional.

Inscripció