La desfilada solidària de l’AGE està dedicada al projecte “Joves, adolescents i violència de gènere” de la Fundació SER.GI

El proper 16 de març tindrà lloc la III Desfilada Solidària AGE i com cada any destinarà la recaptació a un projecte solidari. L’AGE ha escollit de nou un projecte de la Fundació SER.GI com a beneficiari de l’esdeveniment, que en aquest cas serà ‘Joves, adolescents i violència de gènere‘ dedicat a la prevenció d’aquesta xacra entre els joves.

La desfilada tindrà lloc al Teatre Municipal de Girona a les 21:00 h (obertura de portes a les 20:30h), i les entrades estan a disposició a les botigues associades que desfilaran a la passarel·la i també online:

• Scarlatta Complements: C/ Santa Clara 23, Girona
  • Liu·Jo: C/ Santa Clara 45, Girona