Dia de la dona al Restaurant de la Carpa de l’Estany

El divendres 9 de març el Restaurant de la Carpa de l’Estany organitza el sopar del dia de la dona. Els actes començaran a les 19h amb una showclass especial al gimnàs Triops, i continuarà a les 21h amb una conversa sobre el feminisme a càrrec d’Elisabet Punset i el sopar del dia de la dona. Les assistents rebran un detall elaborat per la Fundació Autisme Mas Casadevall.

Part de la recaptació d’aquesta activitat anirà destinada als projectes d’habitatge per a dones supervivents a la violència de gènere de la Fundació SER.GI, i s’emmarca en la col·laboració iniciada  ara fa un any entre el restaurant i la Fundació. Aquesta es tracta de la tercera col·laboració amb aquest establiment.