Entrega de mascaretes a SER.GI

Gràcies Coronavirus Makers!

Aquesta setmana el col·lectiu Coronavirus Makers Catalunya a Girona (@Cv19FabGirona) ens ha fet entrega de 60 pantalles i salvaorelles i 10 obreportes pels nostres tècnics i tècniques que ajudaran a fer atenció presencial allà on calgui.

Coronavirus Makers neix de la iniciativa per part de la comunitat maker de posar la seva capacitat creadora al servei del personal sanitari (entre altres), de manera altruista i sense ànims de lucre.

La iniciativa sorgeix arran de l’actual crisi sanitària generada per l’arribada del COVID–19 al nostre territori. La comunitat maker ha iniciat, a nivell estatal, una xarxa ciutadana de voluntaris que posen els seus coneixements tecnològics i recursos a disposició d’aquesta causa per pal·liar les necessitats sanitàries derivades de l’escassetat de recursos que s’està donant en els hospitals i centres sanitaris.

La comunitat maker ha decidit organitzar-se per complementar aquest proveïment a través de la impressió d’Equips de Protecció Individuals (protecció respiratòria i ocular) amb impressores 3D.

Més info: https://covidmakers.cat/