Estrenem nova web

Disposem d’una nova web que millora les capacitats de l’anterior en quant a l’organització de la informació i la forma de mostrar-la. La pàgina sobretot dóna una major rellevància als projectes de l’entitat que s’agrupen en les quatre àrees de treball: Ciutadania, Famílies i joves, Habitatge social i Formació.

La web també compleix amb les noves directrius de transparència per a organitzacions i millora apartats com les donacions, oferint majors possibilitats de col·laboració.