El tren de la memoria, de Marta Arribas i Ana Pérez

Documental sobre els espanyols que van emigrar a Europa als anys 60. Cinefòrum amb Juan Chacón un dels protagonistes del documental

Aquest documental de l’any 2005 retrata l’èxode de dos milions d’espanyols que van buscar la prosperitat a l’Europa dels anys seixanta.
Van marxar per uns mesos i s’hi varen quedar trenta anys. A través de la seva pròpia experiència ens ajudaran a comprendre la immigració del present.

Després de la projecció hi haurà una sessió de cinefòrum moderada per Lydia Paredes, treballadora social de la Fundació SER.GI i filla d’una família emigrada a Alemanya. Comptarem amb la participació de Juan Chacón, un dels protagonistes del documental.