Condemna per l'assassinat d'una mare a Salt

Davant els fets esdevinguts en data 31/5/2010, al municipi de Salt, amb l’assassinat de la mare de família, Farida B., per causa de la violència masclista,

MANIFESTEM:

– el nostre suport i profund afecte a les principals  víctimes d’aquesta barbàrie: els 4 fills i filles de la Farida B.

– el nostre condol i suport als amics, veïns, mestres, docents… que coneixen i estimen a la Farida i els seus fills i filles.

– la nostra absoluta condemna a aquesta agressió irreparable, que ens commociona a nivell humà, comunitari i professional.

– el nostre suport, un cop més i com sempre hem fet al llarg de 30 anys, a totes aquelles accions reivindicatives que compartim amb altres associacions (cíviques, culturals, de dones, de veïns, de comunitats migrades…) i col.lectius diversos en defensa dels drets humans, tan a Salt com al conjunt de Catalunya.

– el desig de que els poders públics actuïn amb decisió, coordinació i contundència davant d’aquests fets, de manera que mai més esdevingui ni 1 sola víctima més per causa de la violència masclista.

– la nostra absoluta disposició a sumar-nos a qualsevol iniciativa pública que permeti prevenir una tragèdia més.

– el nostre afecte, suport i ànims, a les famílies i AMPAs de les comunitats educatives del SES i CEIP EL PLA de Salt.

Fundació SER.GI