ACTE + CONCERT

Contra la violència masclista

Diem NO a la violència masclista!

• Divendres 24 de novembre 2023
  • 19.00 h
  • Centre Cívic Sant Narcís (Girona)

Aforamanet complet. Moltes gràcies!

Actuació del quintet Aya & The Jumpin’ Cats, una banda de Jazz de Girona, amb un repertori basat en la música swing clàssica dels anys 30 i 40. El grup intenta retre homenatge a l’ambient de l’anomenada Swing Era, durant el boom de la dansa Lindy Hop. El grup està format per quatre músics i l’encapçala la carismàtica vocalista Aya Sima. Música per escoltar i ballar!

Aquest concert, organitzat conjuntament pel Col·lectiu de Dones de Sant Narcís i la Fundació SERGI, és una iniciativa del projecte “Dones Supervivents”, que promou accions en l’àmbit de l’habitatge social per tal que les dones que han patit violència masclista, i els seus fills/es, puguin refer la seva vida de manera autònoma i independent, en condicions de normalitat a través del suport en la reconstrucció social i personal. Paral·lelament, el projecte porta a terme accions de prevenció, sensibilització i denúncia de les violències contra les dones.

L’esdeveniment comptarà amb la participació de la comissió feminista de la Fundació SERGI.

Entrada oberta amb inscripció prèvia i taquilla inversa (aportació solidària per al projecte “Dones Supervivents” de la Fundació SERGI).