Sobre la campanya

Sobre la campanya   |   Així vam fer el vídeo   |   Ajuda’ns a difondre

Sobre la campanya

La campanya #obrelaporta al lloguer social l’hem iniciat el setembre 2020 davant la necessitat de garantir el dret a un habitatge de les persones i famílies en situació vulnerable i fruit de la creixent demanda d’ajuda de moltes de les persones a les que atenem.

És una campanya que mantenim oberta però amb diferents graus d’incidència pública.

Objectiu

• Ampliar el núm. d’habitatges que la Fundació SER.GI gestiona. Concretament a la ciutat de Girona, Figueres, Salt, Lloret, Caldes de Malavella, Vidreres, Maçanet de la Selva i Cassà de la Selva

• Ajudar a garantir el dret a un habitatge de les famílies en situació de vulnerabilitat

• Fer visible, sensibilitzar i denunciar la problemàtica de l’habitatge social i incentivar als propietaris al lloguer social

A qui ens dirigim

• Propietaris particulars que disposen d’algun pis buit que volen posar a lloguer

• Propietaris particulars que disposen d’apartament turístic o 2a residència i que, en el moment actual de crisis COVID-19, es poden plantejar reorientar la seva propietat cap al lloguer

• Societat en general per sensibilitzar

Salvador Sunyer com embaixador

Salvador Sunyer, director del Festival Temporada Alta de Girona i Salt, ha col·laborat amb la campanya posant la cara i veu en el vídeo de promoció, ajudant d’aquesta manera a fer més visible, sensibilitzar i denunciar la problemàtica de l’habitatge i incentivar als propietaris amb habitatges buits, a destinar-los al lloguer social.

Som una entitat privada sense afany de lucre que treballem per a una societat inclusiva. Especialment, volem millorar la qualitat de vida dels grups o minories que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social. I ho fem des de les àrees de l’educació, l’habitatge, la formació i la participació ciutadana.