Difusió

Sobre la campanya   |   Així vam fer el vídeo   |   Ajuda’ns a difondre

Ajuda'ns a difondre

Si tu també creus en la necessitat de garantir el dret a un habitatge de les persones i famílies en situació vulnerable ajuda’ns a difondre la campanya #obrelaporta al lloguer social.

Et demanem suport comunicatiu per difondre la campanya a través dels tots els teus mitjans:

• Arriba a tots els teus contactes a través de correu electrònic, whatsapp o telegram
  • Elaborant un petit VÍDEO amb el mòbil perquè el puguem difondre a les xarxes socials
  • Compartint o “fent soroll” a les xarxes socials

Pots fer servir els materials que et proporcionem i/o gravar-te en vídeo convidant als teus seguidors a “obrir la porta” al lloguer social. Fes servir l’etiqueta #obrelaporta i #lloguersocial i no oblidis citar @FundacioSERGI a totes les teves publicacions.

També podeu enviar un correu electrònic amb un text personalitzat vostre, o copiar i enviar aquest exemple de correu:

Obre la porta al lloguer social!

Davant la necessitat de garantir el dret a un habitatge de les persones i famílies en situació vulnerable i fruit de la creixent demanda d’ajuda de moltes de les persones a les que la Fundació SER.GI acompanya, es busquen habitatges buits per tal de destinar-los al lloguer social.

Necessitem ampliar el número d’habitatges que la Fundació SER.GI gestiona, concretament a la ciutat de Girona, Figueres, Salt, Lloret, Caldes de Malavella, Vidreres, Maçanet de la Selva i Cassà de la Selva.

Si ets una persona propietària que disposa d’algun pis buit, no t’ho pensis més. Obre la porta al lloguer social. Obtindràs grans avantatges i tindràs el pis llogat i gestionat per una entitat amb compromís social i de confiança.
Més informació »

MATERIALS

Imatges per twitter o facebook

Imatges per instagram

Gif animat

Exemples de missatges:

Tens un pis buit? #Obrelaporta al #lloguersocial i col·labora a garantir el dret a l’habitatge de famílies en situació de vulnerabilitat. Tindràs el pis llogat i gestionat per la @FundacioSERGI, una entitat amb compromís social i de confiança.

Tota persona necessita un espai per descansar, per la família, per cuinar, per la cura, … per viure. Però no tothom hi pot accedir. Si tens un pis buit no t’ho pensis més: #Obrelaporta al #lloguersocial amb la @FundacioSERGI

Vídeo de la campanya al YouTube

Exemples vídeos per les xarxes

Ens trobaràs a les xarxes socials a:  facebook  |  twitter  |  instagram  |  youTube