Arrodoniment solidari als supermercats BonPreu Esclat

Aquest mes de març 2024, les persones clients dels supermercats BonPreu Esclat de tot Catalunya podran arrodonir la seva compra i col·laborar contra la violència masclista amb la Fundació SERGI.

Aquests donatius aniran destinats al projecte Dones Supervivents que promou accions en l’àmbit de l’habitatge social per tal que les dones i els seus fills/es puguin refer la seva vida de manera autònoma i independent i paral·lelament es desenvolupen accions de prevenció, sensibilització i denúncia de les violències contra les dones.

També és possible col·laborar des d’aquí 👉 https://bit.ly/3wqPE5a