Amb TU, segueixo!

Acte inicial campanya 2023-24

Us convidem a un acte molt especial on farem balanç de les microBeques16+ donades el curs passat a més de 30 joves de les comarques gironines.

L’acte comptarà amb el testimoni dels i les joves i de professionals de SERGI. S’hi compartiran les necessitats i oportunitats educatives i serà també el tret de sortida de la campanya 2023-24 per recaptar fons.

A més hi haurà alguna breu actuació musical d’alguna jove, concert de El Güeno, i servei de bar-solidari.
T’hi apuntes?

Dijous 29 de juny de 2023
a les 18.30 h

El Teler, Ateneu Popular de Salt
(c/ Sant Antoni, 1)

Taula rodona i testimonis

Breu actuació musical d’alguna de les joves.

Concert de El Güeno!!

I si no pots venir i/o vols col·laborar a donar oportunitats educatives a més joves. Participa de la campanya!

EL GÜENO
Bones vibracions amb tons de rumba, reggae i ska. Des de Lloret ens porten lletres quotidianes i bon humor!