A Salt col·laborem amb el pla educatiu contra la segregació dins i fora de l’escola

29 de març de 2019

El Pla Educatiu de Salt, aprovat al ple municipal el desembre passat és un pla estratègic de les polítiques educatives locals que s’ha elaborat a partir d’un procés participatiu i ara s’haurà de començar a desplegar. A Salt es planteja el repte que la renovació pedagògica i la igualtat d’oportunitats arribi també al menjador i les activitats extraescolars. Des de la Fundació SER.GI col·laborem i participem en alguns dels col·lectius que hi estan involucrats. Concretament participem a la plataforma Salt’educa i en el moviment Educació 360.

El desplegament del Pla Educatiu es farà de forma bianual i tindrà vigència fins el 2025. Els tres principis específics es concreten en:

• Trencar les lògiques de la segregació escolar i social per assolir l’èxit educatiu per a tothom.
  • Educació 360 ( Educació a temps complet).
  • Salt vila acollidora i educadora.

Podeu veure més informació al respecte en el següent article:
El diari de l’educació 20|03|2019
Un pla educatiu contra la segregació dins i fora de l’escola, el cas de Salt