8M dia de la dona

#8M2021 – Les desigualtats massa sovint, tenen nom de dona

5 de març de 2021

Aquest 8 de març, ens adherim un cop més a les reivindicacions que es realitzen en motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones.

A la Fundació SER.GI tenim clar que calen actuacions en mirada feminista per aconseguir la igualtat de drets i oportunitats entre dones, homes i totes les identitats de gènere. Ho hem d’exigir a les administracions i a les empreses, però també a totes les actuacions que fem les persones a la feina, a casa, en els centres educatius i al lleure. Les desigualtats socials, laborals, educatives, econòmiques… massa sovint, tenen rostre i nom de dona. I no ho hem de permetre més.

Per això a Fundació SER.GI ho tenim ben present, afavorint la participació activa, el protagonisme compartit i la visibilitat efectiva de les nenes, noies i dones, en cada un dels projectes que duem a terme. Procurem promoure accions de sensibilització, ens organitzem amb un equip format en un 66% per dones i tenim una comissió de gènere per vetllar-ho.

Menys paraules i més acció en clau igualitària.