Tallers diversitat i convivència a les aules - Fundació SERGI

Nova proposta dels tallers “Diversitat i convivència” a les aules

25 de maig de 2021

Proposta pel curs 2021-22

El projecte Diversitat i Convivència pretén conèixer el grau i qualitat de relació i cohesió entre l’alumnat d’un grup-classe, per tal d’oferir-li eines que els siguin útils i significatives per treballar la convivència a partir del debat, la crítica constructiva i la participació. Al mateix temps proporciona assessorament i formació a professorat en estratègies i recursos per a l’acció tutorial a l’hora d’abordar aquest contingut.

Es presenta en forma de taller de 6 sessions on es treballen temes relacionats amb la convivència a l’aula, de forma conjunta i analitzada amb tutor i/o equip docent.

També hi ha la possibilitat de treballar aquests temes directament amb professorat, a través de sessions de formació amb Claustres, Equips docents, etc.