Nous cursos de formació en línia, reconeguts pel Departament d’Ensenyament

Presentem una nova i doble proposta formativa adreçada a docents de primària, secundària i cicles formatius i altres professionals del món social.

Es tracta de dos cursos de 40 hores cadascun en modalitat online, reconeguts pel Departament d’Ensenyament, com activitats de formació permanent adreçades al professorat d’ensenyament:

Les dues propostes responen a les prioritats formatives fixades anualment pel Departament d’Ensenyament, i responen al perfil específic d’Atenció a la Diversitat.

La finalitat dels cursos que us oferim des de Fundació SER.GI és transferir coneixements, expertesa i bones pràctiques en l’àmbit de l’educació formal i no formal que s’estan portant a terme des de l’entitat. Específicament en referència a metodologies d’intervenció que es poden aplicar en el context d’un grup-classe, i que poden permetre als docents millorar la intervenció i treball en el dia a dia a l’aula amb els alumnes, així com d’altres professionals que treballin amb grups d’infants i/o joves.

L’experiència actual i històrica de la Fundació SER.GI, tant en metodologies d’intervenció com en la formació de professionals (especialment de professorat), i la demanda rebuda per part de docents de formacions a mida que els ofereixin estratègies per a treballar de forma més significativa amb els alumnes ens convida a què, com a entitat, proporcionem formació i estratègies entorn a dos temes que considerem rellevants per a incidir de forma qualitativa en l’atenció a la diversitat dins les aules: l’educació emocional i la gestió dels conflictes.

Podeu trobar més informació dels dos cursos –es duran a terme simultàniament els mesos de maig, juny i juliol– en els documents que us adjuntem i, si és del vostre interès, podreu fer la inscripció a partir d’avui al següent enllaç.