Nadal solidari a l’Espai Gironès

Aquest Nadal vine a divertir-te a la gran pista americana de l’Espai Gironès i ajudaràs a facilitar els estudis a joves en risc d’exclusió

A l’Espai Gironès s’ha creat un circuit d’inflables de 32 metres perquè els visitants puguin divertir-se i, alhora, col·laborar en un extraordinari projecte solidari de la Fundació SERGI per ajudar joves en situació de vulnerabilitat.

Les causes de les situacions d’exclusió són degudes a dinàmiques socials que cal canviar. Per això, aquest Nadal, l’Espai Gironès vol col·laborar en la reducció de discriminacions i desigualtats socials i educatives a les comarques de Girona. De l’1 de desembre al 5 de gener, participa a la nostra gran pista amerciana i ajuda’ns a ampliar el donatiu  per tal de millorar el futur educatiu i laboral de més joves gironins.

Per participar:

• El circuit solidari estarà instal·lat a l’exterior de l’Espai Gironès, de l’1 de desembre al 5 de gener d’11h a 14h i de 16h a 20h (24 i 31 de desembre i 5 de gener d’11h a 18h)
  • Per participar, s’haurà de comprar un tiquet solidari de 2€ que anirà íntegre a la Fundació SER.GI
  • A l’entrada del circuit hi haurà el Mini Market Solidari, un deliciós espai amb crispetes i dolços que també destinarà tota la recaptació a la fundació

Els imports recaptats a la campanya es destinaran als projectes d’acompanyament socioeducatiu de la Fundació SERGI.

En la campanya hi participen l’Espai Gironès, Multi Spain Management i l’agència de comuniació Marlon Branding.