La campanya de Nadal de l’Espai Gironès recull 7.856 euros

La campanya solidària de Nadal de l’Espai Gironès que es va engegar el desembre ha aconseguit recaptar un total de 7.856 euros, que es destinaran als projectes socioeducatius de l’àrea d’educació. En concret serviran per oferir més oportunitats educatives a joves que ja acompanyem a Lloret de Mar, Salt i Celrà, per tal que puguin continuar la seva formació o fer un retorn al sistema educatiu, i millorar tant la seva preparació acadèmica com la seva ocupabilitat de futur.

Fins al 5 de gener, els visitants han pogut participar en un circuit solidari, amb una pista de 32 metres amb un circuit d’inflables instal·lat a l’exterior del centre comercial. S’han fet donatius de 2 euros i també hi havia la possibilitat de fer donatius directament per col·laborar amb el projecte. A l’entrada del circuit es va instal·lar un Mini Market Solidari.

Els diners aconseguits en la campanya, es destinaran, per una banda, a adquirir material escolar que molts joves necessiten, fer front a les despeses de matrícules per estudiar un cicle formatiu, comprar llibres de text, possibilitar desplaçaments a altres municipis per realitzar la formació triada o adquirir ordinadors o material informàtic per estudiar i combatre la bretxa digital. Per una altra banda, durant la campanya s’ha contractat a 3 joves, que han estat realitzant atenció al públic, oferint crispetes i gestionant els donatius de les persones que assistien al circuit solidari de l’espai gironès, formant-se així i agafant experiència per a possibles ocupacions de futur.

Així doncs, aquesta iniciativa, se sumarà a les aportacions que s’aconsegueixin durant aquest any dins la campanya MicroBeques16+ que anualment impulsem des de la Fundació SERGI.

Estem molt agraïdes per l’oportunitat que ens han donat l’Espai GironèsMulti Spain Management i l’agència de comunicació Marlon Branding, al pensar en nosaltres per a la campanya nadalenca d’enguany.