Actualitat / Notícies

Jornada de reflexió de la Fundació SER.GI

El passat dissabte 9 d’abril, 42 persones de la Fundació vam realitzar una jornada molt especial. 33 treballadores i 9 membres del patronat, ens vam trobar al Centre Cívic de Pont Major de la ciutat de Girona, per reflexionar sobre el moment actual i de futur de la Fundació. Bona sintonia entre treballadores i patronat a la trobada amb aportacions i debat participat.

La Jornada es va iniciar amb el retorn d’una enquesta de satisfacció, que s’havia realitzat entre tot l’equip de la Fundació. Tot seguit, els i les portaveus de les diferents àrees van compartir les idees, propostes i opinions, que prèviament havien consensuat en reunions internes, en relació amb els òrgans de participació i de presa de decisions i els espais de treball conjunt.

Després d’un petit esmorzar, i reunits per grups heterogenis respecte a l’antiguitat, àrea i condició (equip o patronat), es va debatre sobre la idoneïtat de seguir com a fundació, associació o altres formes d’organització, del paper del patronat i de com millorar la participació, els òrgans de decisió i la implicació en les diferents estructures, comissions i activitats i accions de SER.GI.

Una jornada que ens anima i enforteix a seguir en la nostra tasca després de més de 40 anys d’acció social a les comarques gironines.