Actualitat / Notícies

Informe social 2014 de la Taula Inclusió

Des de la Fundació SER.GI hem participat en l’elaboració de Informe social 2014 de la Taula per a la Inclusió i la Cohesió Social de l’Alt Empordà i l’Observatori d’Inclusió de l’Alt Empordà, que recull dades de context i atenció del sector social de la comarca de l’exercici 2014. L’Informe respon a la voluntat de les entitats socials i de l’administració comarcal de facilitar informació periòdica de l’evolució de la realitat social de la comarca i al compromís de compartir informació sobre el territori.

Aquest quart informe recull dades globals de l’any 2014 referides a l’evolució del context econòmic, laboral i social a la comarca i dades referides a l’activitat de les entitats socials i l’Àrea de Benestar del Consell Comarcal. Al llarg de l’any 2014 es van registrar prop de 21.000 persones ateses a la comarca en l’àmbit de l’atenció social, dada resultant de l’activitat del Consell Comarcal i de 9 entitats de la comarca: Associació de malalts d’Alzheimer i Família (AMA), Càritas de l’Alt Empordà, Creu Roja Figueres, Federació d’associacions de mares i pares de Catalunya (FAPAC), Fundació privada Sant Vicenç de Paül (Ksameu), Fundació Roses contra el càncer, Fundació SER.GI, Fundació Tutelar de l’Empordà i ONG Tallers.

L’Informe Social, que es publica amb una periodicitat anual, presenta dades concretes dels diferents àmbits d’inclusió social (econòmic, laboral, formatiu, salut, habitatge, relacional i ciutadà) que posen en relació l’activitat duta a terme per l’administració comarcal, les entitats socials del territori i els principals indicadors de context en cada àmbit.

Podeu consultar l’Informe Social 2014 en aquest enllaç i la resta d’informes publicats a l’espai web de l’Observatori d’Inclusió social de l’Alt Empordà.