Concert solidari Gospel X SERGI 2024 a Lloret de Mar

Gospel x SERGI

Actuació del Cor Gospel Girona per la inclusió social

Esdeveniment ja realitzat.

Actuació del Cor Gospel Girona que ens oferirà un repertori fresc i viu amb temes de gòspel tradicional i contemporani. Un concert que ens farà vibrar gràcies a una posada en escena espectacular: més de 70 cantaires acompanyats de bateria, baix i teclat, dirigits per Xavier Thió. Ben segur que faran que l’emoció de la música sigui viscuda intensament pel públic!

Les aportacions d’aquest esdeveniment aniran destinades a la Fundació SERGI, entitat que realitza acció social des de fa 45 anys a les comarques gironines, amb diferents projectes a Lloret de Mar. Just aquest mes de febrer coincideix amb la commemoració del 45è aniversari del naixement de SERGI, una bona oportunitat per celebrar-ho i compartir la tasca que, de la mà de l’Ajuntament de Lloret de Mar, portem a terme des de fa més de 10 anys al municipi.

No et perdis l’oportunitat de viure una vetllada musical inoblidable mentre contribueixes a donar suport a la inclusió social. Fes la teva reserva, t’hi esperem!

Organitza:

Col·labora: