Fundació SER.GI i Fundació ESADE, nous membres de la Junta de la Coordinadora Catalana de Fundacions

1 de juliol de 2016

L’Assemblea General Ordinària de la Coordinadora Catalana de Fundacions ha renovat parcialment la Junta Directiva, concretament la secretaria general i tres vocals, llocs per als que es presentaven a la votació set candidatures.

Per a la secretaria general va ser ratificada com a única candidata la Fundació Betània-Patmos, representada per Raimon Bergós. Com a vocals entre les fundacions presentades – Fundació Bancària La Caixa, Fundació Cercle d’Economia, Fundació Esade, Fundació Gran Teatre del Liceu, Fundacio Roger Torné i Fundació SER.GI-, van ser escollides pels associats la Fundació Bancària La Caixa, representada ara per Higini Clotas, la Fundació Esade, amb Eugènia Bieto, i la Fundació SER.GI, representada per Empar Vaqué.

La resta de la Junta Directiva està formada per Pere-A Fàbregas (Fundació BCN Formació Professional), president; Anna Maria Prats (Fundació Germà Tomàs Canet) i Begonya Gasch (/Fundació El Llindar), vicepresidentes; Josep M.Bayer (Fundació Institut Pacis), tresorer; Carles Duarte (Fundació Carulla), Carles Descalzi (Sant Pere Claver-Fundació Sanitària) i David Parcerisas (Fundació EADA), vocals.

La Coordinadora Catalana de Fundacions, creada fa trenta anys, representa davant les administracions i l’opinió pública els interessos d’un col·lectiu de més de 500 fundacions de tot tipus i dimensions, que actua bàsicament en els camps de la cultura, l’ensenyament, la sanitat, els serveis socials, la cooperació i la recerca.