Actualitat / Notícies

Ens adherim al manifest "Catalunya, terra d'acollida"

Membres del Patronat de la Fundació SER.GI han signat el manifest “Catalunya terra d’acollida” impulsat pel CIEMEN, adherint-se a la crida pública a la societat civil catalana i a les institucions del país perquè afrontin la situació amb valentia i facin dels Països Catalans i els seus municipis un país d’acollida per als refugiats que arriben a Europa.

L’objectiu del manifest és bastir una xarxa solidària que ofereixi a les persones que cerquen refugi un futur i una vida digna mentre esperen poder reconstruir els seus països ben aviat. Una xarxa de resiliència contra la xenofòbia, el racisme i la intolerància que poden ressorgir a casa nostra davant d’aquesta situació excepcional.