Accions solidàries

Et convidem a realitzar accions relacionades amb la promoció dels teus serveis i/o productes, per tal de fidelitzar els teus clients o aconseguir millorar la cohesió del teu equip humà.

La teva empresa també pot transmetre valors. Missatges que ajuden a sensibilitzar al teu equip, als teus clients i a la societat en general.

Alguns exemples d’accions possibles:

Sensibilització i compromís

A les nòmines: Donació per arrodoniment de la nòmina de les persones treballadores segons lloc de treball, i en la qual l’empresa, podrà fer un donatiu anual suggerit. Empresa i equip compartint el compromís social.

Als esdeveniments: T’ajudem a donar un gir solidari al teu esdeveniment empresarial, oferint als assistents la possibilitat de realitzar donatius i compartir públicament el compromís social de l’empresa.

Regal empresa o màrqueting

Adquisició de productes de merchandising de la Fundació com a obsequi als treballadors i/o proveïdors, o per campanyes de fidelització de clients, que permeti potenciar la imatge de la implicació social de l’empresa.

Alguns d’aquest productes poden ser:

• Bosses de cotó orgànic amb un missatge/imatge social.
  • Samarreta de cotó orgànic amb un missatge/imatge social.
  • Material gràfic com per exemple litografies, postals, enganxines…
Podeu rebre més informació contactant al correu empreses@fundaciosergi.org.