Empresa solidària

El nostre objectiu és incorporar a les accions organitzatives de les empreses, possibles intervencions relacionades amb la promoció dels seus serveis i/o productes, per tal de fidelitzar els seus clients o aconseguir millorar la cohesió del seu equip humà. Accions que han de permetre captar fons i transmetre missatges que ajudin a sensibilitzar als seus treballadors i a la societat, en aquells temes relacionat en l’acció social de la nostra entitat.

Alguns exemples d’accions possibles:

Sensibilització i compromís

A les nòmines: Proposta de donació per arrodoniment de la nòmina de les persones treballadores segons lloc de treball, i en la qual l’empresa, podrà fer un donatiu anual suggerit. Empresa i equip humà compartint el compromís social.

Als esdeveniments: T’ajudem a donar un gir solidari al teu esdeveniment empresarial, oferint als assistents la possibilitat de realitzar donatius i compartir públicament el compromís social de l’empresa.

Regal empresa o màrqueting

Adquisició de productes de merchandising de la Fundació com a obsequi als treballadors i/o proveïdors, o per campanyes de fidelització de clients, que permeti potenciar la imatge de la implicació social de l’empresa.

Alguns d’aquest productes poden ser:

• Bosses de cotó orgànic amb un missatge/imatge social.
  • Samarreta de cotó orgànic amb un missatge/imatge social.
  • Material gràfic com per exemple litografies, postals, enganxines…

Podeu rebre més informació contactant al correu marquetingsocial@fundaciosergi.org.