El Col·legi API de Girona lliura 3.000 € a la Fundació SER.GI

El Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària (API) de Girona ha fet, aquest migdia, el lliurament del Premi Solidari dotat en 3.000 € a la Fundació SER.GI, entitat que treballa per a una societat inclusiva amb especial incidència a la millora de la qualitat de vida dels grups o minories que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social.
L’acte, que ha tingut lloc a la seu del col·legi API de Girona, s’emmarca en la línia d’acció que el col·legi dedica cada any a la responsabilitat social corporativa. El vicepreseident del col·legi, en David Saura ha acompanyat al president dels API gironins, Joan Company qui ha fet lliurament del xec als responsables de SER-GI, qui ha destacat la rigorositat, l’honestedat i la transparència com a valors que comparteixen ambdues entitats. Per la seva part, la fundació premiada aquest 2018 ha estat representada pel president el sr. Bru Pellissa i el seu director en Lluís Puigdemont.

Aquesta donació és fa en reconeixement a la tasca de la fundació SER.GI i concretament per destinarlo al programa Hàbitat centrat en l’habitatge social i a través del qual faciliten l’accés i el manteniment a l’habitatge a famílies en situació d’exclusió residencial davant casos de desnonament, per exemple.

El Col·legi API compta entre les seves principals estratègies, la responsabilitat social corporativa, en el context de la qual ha desenvolupat diverses accions en els darrers anys. Dins d’aquestes accions hi ha la creació del Premi Solidari que s’otorga a persones, entitats o projectes que tenen per objecte ajudar a persones desfavorides o en risc d’exclusió i treballen sota els criteris del valor social, la innovació i el suport.

Els destinataris del Premi en els darrers anys han estat: 2017 a KSAMEU, 2016 a Casa Nostra Casa Vostra, 2015 a la Fundació Drissa, 2014 a la Fundació Oncolliga, 2013 a la Fundació Ramon Noguera, el 2012 a Càritas Diocesana de Girona, el 2011 a l’Associació Traçant Camins -Amics de La Sopa, centre d’acolliment i serveis socials i 2010, 2009 i anteriorment a la Marató de TV3.