Àlex Rovira protagonista d’un diàleg sobre valors i educació

El seu llibre “Creer, crear, lograr” es pot trobar a la Fundació SER.GI amb una aportació de 14,95 €.

El passat divendres 23 de febrer la Fundació SER.GI va portar a Girona Àlex Rovira, reconegut consultor i conferenciant, i autor del llibre «la Bona Sort», entre molts altres. L’acte, que va ser conduit per Clara Sánchez-Castro i que es va desenvolupar al Caixa Forum de Girona, va servir perquè l’autor parlés dels valors de l’educació i la filosofia que hi ha al darrera dels projectes per a l’èxit educatiu que impulsa la Fundació SER.GI.

Per a l’ocasió, Àlex Rovira ha fet donació a la Fundació SER.GI de sis-cents exemplars del seu llibre “Creer, crear, lograr”, que l’autor va signar en finalitzar l’acte, i que actualment es poden trobar a la seu de la Fundació SER.GI, prèvia aportació de 14,95 €. La recaptació es destinarà íntegrament als projectes educatius de la Fundació SER.GI #perlexiteducatiu.

Àlex Rovira
Àlex Rovira és un escriptor, economista, conferenciant internacional i consultor català. És un dels escriptors catalans de més prestigi internacional i ha venut a prop de vuit milions de còpies dels seus diferents títols, essent alguns d’ells número 1 de vendes a Espanya i en altres països, tant en català com en altres idiomes. Així mateix, és considerat un dels millors experts en Psicologia del Lideratge a nivell mundial.

“La Bona Sort” ha estat la seva obra de major impacte internacional, editada en 42 idiomes, amb un èxit sense precedents en la literatura de no ficció, amb més de tres milions de còpies venudes els primers dos anys.