2a Cursa popular de Carnestoltes

Aquest diumenge 29 de Gener es celebra la 2a Edició de la Cursa Popular de Carnestoltes a benefici de la Fundació SER.GI organitzada per Xavier Avellana amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona i emmarcada dins dels actes de la sisena edició de l’esdeveniment Girona 10.

Aquest any el recorregut de 5km serà diferent que en l’anterior edició, tot i això els participants seguiran passant pel centre de la ciutat de Girona amb les seves disfresses. La cursa, que s’emmarca dins la matinal esportiva Girona 10, comptarà amb un seguit d’activitats complementàries per gaudir-ne amb tota la família com un taller de maquillatge de fantasia a càrrec de Més que Formació per a tots els corredors que ho desitgin vagin o no disfressats, esmorzar solidari, inflables infantils, sessió d’escalfament previ i d’estiraments amb Studio Funky-Bea Simon, master-class de Zumba amb Sonia Toral, Mónica Sánchez i 7 instructors més.

També es podrà participar en un circuit d’habilitats amb bicicletes sense pedals, activitat organitzada per la Sea Otter Europe Costa Brava Girona i pensada per a nens i nenes fins a 5 anys.

Tal i com es va fer l’any passat, enguany coincidint amb la segon edició de la cursa s’ha organitzat un concurs Instragram entre totes aquelles fotos que s’etiquetin amb el hashtag #cursacarnestoltesgi2017.

A més es premiarà la participació amb disfressa a la colla més original, la més nombrosa, la més simpàtica i la millor disfressa individual.

Tant des de la Fundació SER.Gi com des de l’organització de la Cursa s’espera superar els 400 participants de l’any passat.

Les inscripcions es poden fer fins el mateix diumenge 29 a les 9:30h a  http://cursacarnestoltesgirona.blogspot.com.es o bé de manera presencial tant dissabte 28 a la carpa de recollida de dorsals que s’instal·larà a la Plaça Catalunya, com el mateix diumenge fins a les 10h, també a l’espai de recollida de dorsals a Fontajau.

Com a novetat aquest any s’ha canviat l’hora d’inici de la cursa, que enguany tindrà el tret de sortida a les 11h.

La Fundació SER.GI invertirà les aportacions rebudes de la Cursa als diversos projectes de l’ Àrea d’Educació i Formació que porta a terme a més de 42 Centres Educatius a les comarques gironines.