amics-de-sergi_icon2

Amb TU podem fer molt MÉS!

Fes-te Amic de SER.GI. Amb el teu suport i compromís podem fer més per millorar la qualitat de vida d’aquells que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social.
Ajuda’ns a combatre l’exclusió social.

A la Fundació SERGI fa 40 anys que treballem per la INCLUSIÓ SOCIAL i per millorar la qualitat de vida dels grups o minories que es troben en dificultats. Ho fem des de múltiples projectes i accions en els àmbits educatiu, d’habitatge social i participació ciutadana.

Però per poder seguir amb molts dels programes i accions, necessitem el teu suport i compromís. Estem convençuts que amb l’ajuda de les persones, actors socials i petites empreses que esteu a prop podrem consolidar i assolir nous projectes.

Què t’aporta ser Amic de SER.GI?

• Rebràs informació actualitzada de tot el que fem
  • Podràs participar activament en els nostres esdeveniments
  • Tindràs fil directe amb nosaltres a les xarxes socials
  • Obtindràs la nostra col·laboració per organitzar els teus esdeveniments