CONCERT

Contra la violència masclista

Diem NO a la violència masclista!

• Dijous 24 de novembre 2022
  • 19.30 h
  • Auditori del Centre Cultural La Mercè (Girona)

Aportació:
12€ anticipada (10€ Amics i Amigues de SERGI) / 15€ taquilla

Hem tancat la venda anticipada. (24/11- 13.30 h)
Podràs adquirir-la a la porta d’accés al concert. Moltes gràcies!

Aquest concert és una iniciativa de suport al projecte “Dones Supervivents”, que promou accions en l’àmbit de l’habitatge social per tal que les dones que han patit violència masclista, i els seus fills/es, puguin refer la seva vida de manera autònoma i independent, en condicions de normalitat a través del suport en la reconstrucció social i personal. Paral·lelament, porta a terme accions de prevenció, sensibilització i denúncia de les violències contra les dones.

Mireia Vilalta

MIREIA VILALTA és una cantant i guitarrista gironina que fusiona rock i blues i que gaudeix del reconeixement de músics, periodistes i d’un públic al qual ha fet vibrar aquests últims anys amb la seva música. Més d’una dècada i mitja de trajectòria avalen la guitarrista rockero-bluesera, que ha trepitjat els escenaris d’arreu de Catalunya i l’estat, tant en solitari com amb les diverses formacions en que forma i ha format part.

Namina

NAMINA és l’alter ego de Natàlia Miró do Nascimento, artista multidisciplinar. Cantant, guitarrista, compositora, dibuixant, poeta. Namina ha publicat quatre discs, el darrer “Un Udol” (2022), cuit a foc lent durant els dos darrers anys on ofereix un viatge que beu de les arrels i les transforma, on el blues, la música brasilera, el folk i el jazz treuen el nas per vèncer la profilaxi emocional imposada.

Nuri Thunder

NURI THUNDER és la Nuri Mancebo Viera, una de les figures més prestigioses del panorama musical gironí i cantant a Bigblack Rhino i a Shi. A més és la directora vocal i coordinadora de veus de la Black Music Big Band i participa en nombroses formacions de les comarques gironines. En aquesta ocasió especial actuarà en format trio, acompanyada de Nuri Madí (percussió) i Ernest Salva (guitarra), interpretant “Cantando a la tierra” on l’artista rescata la seva essència llatinoamericana.

i també...
EXPOSICIÓ "On habita el masclisme"

Fotografies de Joan Aureli Martí .
Exposició itinerant per les comarques gironines durant el 2022 i 23. Amb textos de 15 dones relacionades amb el món de la cultura, el periodisme i la literatura de les comarques gironines.

Amb la col·laboració de:

Ajuntament de Girona
PActo de Estado contra la violencia de genero
Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament
Generalitat - Departament Drets Socials