CONCERT

Contra la violència masclista

Diem NO a la violència masclista!

• Dijous 24 de novembre 2022
  • 19.30 h
  • Auditori del Centre Cultural La Mercè (Girona)

Aportació:
12€ anticipada (10€ Amics i Amigues de SERGI) / 15€ taquilla

*** ACTE JA FINALITZAT ***

Aquest concert és una iniciativa de suport al projecte “Dones Supervivents”, que promou accions en l’àmbit de l’habitatge social per tal que les dones que han patit violència masclista, i els seus fills/es, puguin refer la seva vida de manera autònoma i independent, en condicions de normalitat a través del suport en la reconstrucció social i personal. Paral·lelament, porta a terme accions de prevenció, sensibilització i denúncia de les violències contra les dones.

Mireia Vilalta

MIREIA VILALTA és una cantant i guitarrista gironina que fusiona rock i blues i que gaudeix del reconeixement de músics, periodistes i d’un públic al qual ha fet vibrar aquests últims anys amb la seva música. Més d’una dècada i mitja de trajectòria avalen la guitarrista rockero-bluesera, que ha trepitjat els escenaris d’arreu de Catalunya i l’estat, tant en solitari com amb les diverses formacions en que forma i ha format part.

Namina

NAMINA és l’alter ego de Natàlia Miró do Nascimento, artista multidisciplinar. Cantant, guitarrista, compositora, dibuixant, poeta. Namina ha publicat quatre discs, el darrer “Un Udol” (2022), cuit a foc lent durant els dos darrers anys on ofereix un viatge que beu de les arrels i les transforma, on el blues, la música brasilera, el folk i el jazz treuen el nas per vèncer la profilaxi emocional imposada.

Nuri Thunder

NURI THUNDER és la Nuri Mancebo Viera, una de les figures més prestigioses del panorama musical gironí i cantant a Bigblack Rhino i a Shi. A més és la directora vocal i coordinadora de veus de la Black Music Big Band i participa en nombroses formacions de les comarques gironines. En aquesta ocasió especial actuarà en format trio, acompanyada de Nuri Madí (percussió) i Ernest Salva (guitarra), interpretant “Cantando a la tierra” on l’artista rescata la seva essència llatinoamericana.

i també...
EXPOSICIÓ "On habita el masclisme"

Fotografies de Joan Aureli Martí .
Exposició itinerant per les comarques gironines durant el 2022 i 23. Amb textos de 15 dones relacionades amb el món de la cultura, el periodisme i la literatura de les comarques gironines.

Amb la col·laboració de:

Ajuntament de Girona
PActo de Estado contra la violencia de genero
Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament
Generalitat - Departament Drets Socials