Formació en línia per a professionals

LA MEDIACIÓ, una eina de diàleg i apoderament

Mediació, càpsules SERGI de formació en línia

Introducció

La Fundació SER.GI treballa per una societat més justa i inclusiva.  D’entre els valors claus que emmarquen la seva missió destaca el de la democràcia com a valor polític fonamental  que inclou el respecte a la diversitat.

Entenem que la democràcia inclou el diàleg, tant com a valor i com a mitjà. El diàleg com la capacitat humana de raonar, enraonar i trobar solucions en un context d’igualtat d’oportunitats, de respecte, en definitiva, de democràcia.

La diversitat comporta creixement, riqueses;  també exclusió, pors i diferències. Moltes vegades aquetes diferències poden resultar amenaçant i trencar processos de construcció comunitària, de  diàleg, d’escolta, de convivència justa i igualitària. Des d’aquest marc entenem la mediació com una eina metodològica transversal i com la millor manera de construir ponts d’apropament, de diàleg i de justícia social.

En aquesta nova edició de les Càpsules, dialogarem de com fem servir la mediació des de cada una de les Àrees d’intervenció de la Fundació.

* Il·lustració generada i adaptada a partir d’original creat per pikisuperstar – www.freepik.es

Continguts

100% online i gratuït. Places limitades.

S’utilitzarà l’eina de Webinar de ZOOM. Un cop realitzada la inscripció rebreu un correu electrònic amb l’enllaç d’accés. La inscripció pot ser per a cada sessió individual o per a les 3 sessions.

INSCRIPCIONS TANCADES!

Aforament complert.
Moltes gràcies!

Dates

Dijous 3, 10 i 17 de desembre 2020, a les 16h.

DURADA: 1 hora aproximadament cada sessió.

A qui està adreçat?

L’actuació està pensada per arribar a tots i totes les professionals del món social, de l’administració i de les entitats socials, estudiants d’educació social, treball social, psicologia… voluntaris i tots aquells que vulguin compartir les seves inquietuds i coneixements.

Formadors/es:

CIUTADANIA: Andreu Espinosa, criminòleg, conflictòleg i tècnic de la Fundació SER.GI a Lloret de Mar.

HABITATGE: Alícia García, psicòloga i tècnica d’habitatge a Caldes de Malavella i Vidreres.

EDUCACIÓ: Carlus Amalrich, educador social i terapeuta en Gestalt i tècnic en projectes de diversitat i convivència a Girona i Vilablareix.

Amb la col·laboració de:

Si ho prefereixes, truca’ns al 972 213 050 i t’informarem