Que el COVID-19 no faci créixer les desigualtats!

L’emergència i la situació d’excepcionalitat han fet aflorar de manera molt evident una sèrie de necessitats i problemàtiques a les que amb el finançament habitual no podem fer front.

NECESSITEM UN IMPULS URGENT PER:

Pagar lloguers i subministres

La pèrdua de llocs de treball o d’ingressos està generant una gran dificultat per les famílies per fer front a les despeses d’habitatge i als subministraments. La incertesa que genera no saber si hi haurà reducció o ajornament del pagament del lloguer, provoca una gran angoixa i desesperació.

Oferir suport emocional i orientació

Tenim un augment significatiu de demandes de suport emocional i orientació entre les famílies i els infants i joves que atenem. És una realitat transversal en tots els projectes de la Fundació. Ens cal ajuda en els projectes d’Educació, Participació i Ciutadania i Habitatge Social.