microBeques 16+ Acte inicial campanya 2022-23

microBeques 16+

Oportunitats educatives per a la inclusió

Amb tu, segueixo! Acte microBeques16+ 2022

"Amb tu, segueixo!"

Dijous 21 d’abril del 2022
de les 18.00 h a les 20.00 h
Sala La Mirona, Salt

Reserva de plaça

Vols saber què diuen els i les joves sobre les oportunitats educatives?
Vols conèixer com treballem i el resultat del nostre acompanyament socioeducatiu?

Acte inicial de la campanya microBeques16+ per aquest curs 2022-23 on farem un retorn qualitatiu i quantitatiu de les microBeques donades durant el curs 2021-22, a través del testimoni de joves i de professionals de SER.GI. Compartirem les necessitats i oportunitats a què s’afronten aquestes joves i la importància de realitzar un bon acompanyament.

Durant l’acte, gaudirem d’actuacions de música i ball en directe, a càrrec d’alguns joves relacionats amb els projectes de la Fundació. A més, es realitzarà una obra mural en viu amb el lema “Amb tu, segueixo!”, que es sortejarà entre totes les persones donants a la campanya.

Ware i kasi: hip-hop
Radothedancer: popping (ball urbà)
Odiarte muralism: mural 1,5 m x 1,5 m en directe

Taula rodona: joves testimonis i professionals de la Fundació SER.GI

Per tal de millorar l’organització de l’acte i preveure l’aforament, et demanem inscriure’t per fer una reserva.

T’hi esperem. Moltes gràcies!

Inscripcions tancades. Acte ja realitzat

<< Campanya anual de micromecenatge

Moltes persones joves abandonen els estudis per falta de recursos de les seves famílies i s’allunyen així de millorar les seves expectatives de vida en un moment clau: la transició cap a l’edat adulta.

Fem que la seva situació vulnerable no els faci quedar enrere.

El dia 21/4 iniciem el crowdfunding!
Accediràs a la pàgina de goteo.org des d’on podràs fer la teva aportació a partir de 10€.

Les microBeques són petites ajudes en forma de beques que permeten donar oportunitats educatives a joves majors de 16 anys en risc d’exclusió social.

microBeques logo trans

Amb la teva col·laboració podrem: