Del 23 de març al 6 d’abril se celebren els Debats en Treball Social i Política Social a Girona. La Fundació SER.GI, representada per Bru Pellissa, president de l’entitat, va participar en el segon dels debats titulat «Derives de l’acció social entre la crisi i el desplegament de la llei» amb la ponència «De la normalitat dels serveis socials a la dignitat de les persones», que va tenir lloc el dia 30 de març.
Els programa segueix el dia 6 d’abril amb el tercer debat «Línees innovadores en el model de serveis socials. Expectatives en el món de les pràctiques», que tindrà lloc a l’Aula Magna de la Casa de Cultura de Girona de 18h a 20h.
Més informació a https://debatstreballsocial.wordpress.com/


