Vols treballar amb nosaltres i millorar la qualitat de vida de persones que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social?
- Si la teva formació i experiència està emmarcada dins les ciències de l’educació, és molt probable que podem necessitar en algun moment un perfil com el teu.
- Estigues alerta a aquesta pàgina i a les nostres xarxes socials, periòdicament hi publiquem ofertes laborals que poden ser del teu interès.
OFERTES LABORALS ACTIVES
En aquests moments no tenim cap oferta de feina activa.
4 tècnics/ques a Lloret de Mar
Des de l’Àrea d’Educació, busquem 4 persones tècniques pels projectes Espai Famílies, Servei d’Atenció Diürna i Tarda Jove (Lloret de Mar).
Les tasques associades als llocs de treball són portar a terme l’acció socioeducativa quotidiana, tant la part d’intervenció directa com a la part de planificació i avaluació d’aquesta, en algun dels següents projectes:
- Espai Famílies: suport i assessorament a famílies amb infants de 0 a 6 anys, a través d’activitats en espais grupals.
- Servei d’Atenció Diürna: servei socioeducatiu de caràcter preventiu amb infants de 6 a 12 anys en risc d’exclusió social, en un espai grupal en horari extraescolar.
- Tarda Jove: projecte de medi obert (educador/a de carrer) amb joves en situació de vulnerabilitat a partir de 12 anys, a través d’intervencions tant individuals com grupals
Jornada laboral: diferents jornades entre 15 i 37’5h/setmana.
Horari: majoritàriament tardes
Incorporació: gener 2026
Sou brut: de 879,73 a 2.199,25 €/bruts en funció de la dedicació horària. 12 pagues.
Requisits:
- Imprescindible titulació en Educació Social.
- Experiència en intervenció grupal amb infants, joves i/o famílies.
Es valora: capacitat de vincular i empatia, habilitat per a la conducció de grups, capacitat de treball en equip i comunitari, formació complementària en intervenció amb infants, joves i/o famílies.
Si compleixes els requisits i estàs interessat/ada, envia’ns el teu CV i una carta de motivació a info@fundaciosergi.org
Data límit per a l’enviament de candidatures: 31/10/2025
Mediador-a comunitària i de gestió de conflictes públics de convivència
Des de l’Àrea de Ciutadania i Participació, Busquem professional per cobrir temporalment una baixa per malaltia.
Requisits:
- Titulació universitària i formació específica en mediació en un centre oficialment autoritzat.
- Estar inscrit com a mediadora o mediador en el Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya.
Lloc de treball: Pla de ciutadania, ajuntament de Lloret de Mar.
Jornada laboral: 37,5 hores
Sou brut mensual: 2.156,13€
Si compleixes els requisits i estàs interessat/ada, envia’ns el teu CV i una carta de presentació a info@fundaciosergi.org
Data límit per a l’enviament de candidatures: 11/05/2025.