Rehabilitem el teu habitatge buit per oferir un lloguer social

Un projecte amb el compromís de la Fundació SERGI

Tens un habitatge que no utilitzes?

El vols posar a lloguer, però no el tens en condicions?

Cedeix-lo temporalment a una entitat de confiança, aprofita per posar-lo a punt mentre no l’utilitzes i mentrestant el destinarem a lloguer social per ajudar a persones que es troben en risc d’exclusió.

Des de la Fundació SERGI aportem avantatges i beneficis per a les persones propietàries i la possibilitat d’una rehabilitació de l’habitatge amb una mirada de sostenibilitat i eficiència energètica.

A més, podràs estar tranquil perquè tindràs el cobrament mensual garantit, un seguiment periòdic al domicili i un acompanyament social a les famílies llogateres.

Un projecte pel municipi de Girona i la seva conurbació més immediata, Salt i Sarrià de Ter.

ReHabitem?

Avui, a la ciutat de Girona només podem donar accés a un habitatge a un 10 % de les persones que atenem. Hi ha una greu mancança d’habitatge destinat a lloguer social.

Paradoxalment, als nostres barris hi ha molts habitatges, alguns de particulars, que es troben buits i en desús. Per què no els rehabitem? Els volem omplir de vida, amb famílies que necessiten un habitatge a un preu assequible d’acord amb les seves possibilitats. Nosaltres les acompanyarem durant tot el temps que hi visquin, ajudant-les a refer les seves vides.

Què oferim?

Al propietari/a:

Al llogater/a:

Als barris

Si tens un habitatge en desús a Girona o àrea metropolitana, no t’ho pensis més
Avantatges per a tu, pel teu barri i per a famílies gironines en risc d’exclusió

Tinc un habitatge en propietat i el vull llogar

Si tens un habitatge buit i el vols cedir a la Fundació o vols més informació, deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte!

Amb qui ho fem possible

El projecte es realitza amb la implicació de:

fundacioSERGI-lema-verd

Fundació SERGI

Gestió del projecte i de la borsa d’habitatges, contacte amb propietaris, seguiment periòdic i acompanyament social professional a les famílies llogateres.

Logotip_Collegi_Aparelladors-Disseny-Iglesies-Associats-1

Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Girona

COAC

Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya

Arquitectura sense fronteres

API

Col·legi i Associació d’Agents de la Propietat Immobiliària de Girona

Col·labora en la difusió i promoció entre els seus associats.

Coordinadora d'Associacions Veïnals de Girona

Coordinadora d’Associacions veïnals de Girona

Col·laboren amb la difusió del projecte i a trobar habitatges, per a benefici de la comunitat i millora dels barris.

coop57

COOP57

Finançament, d’acord amb els valors ètics de l’economia social i solidària.

Xerrac fusters

Fusteria i feines de reparació de mobles de cuina, portes, panys, etc.

cropped-logo-garbet

Garbet Cooperativa

Cooperativa d’inserció laboral especialitzada en rehabilitació d’habitatges i edificis.

I amb la col·laboració de:

Ajuntaments de Girona, Sarrià de Ter i Salt

Col·labora en la difusió, la bonificació de l’IBI als propietaris i en alguns casos en l’exempció de l’impost d’obres.

Agència de l’Habitatge-XHIS i Diputació de Girona-DIPSALUT

Suport en el finançament del seguiment social dels habitatges incorporats al projecte.

Bàsquet Girona i Òmnium Gironès

Col·labora amb la sensibilització entre els seguidors o associats i en la difusió del projecte per a trobar habitatges.

Assegurances Allianz Maria Rosa Agustí

Col·labora amb la contractació de les pòlisses multirisc dels habitatges captats.

Comunalitat del Güell

Col·labora amb la difusió del projecte per a benefici de la comunitat i millora dels barris.

Agència de branding NOMON DESIGN (B Corp certified)

Disseny gràfic i suport en comunicació.