cartell

3a caminada contra la violència de gènere - Roses

El diumenge 24 de novembre es realitzarà a Roses la 3a Caminada Solidària contra la Violència de Gènere, en motiu del Dia internacional contra la violència de gènere. Des de la Fundació Ser.Gi i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Roses i l'Institut Illa de Rodes, organitzem aquesta caminada solidària a benefici del projecte “Dones supervivents”.

Ruta 1: Roses (ciutadella) – El Far (5 km anar i tornar)
Ruta 2: Roses (ciutadella) – El Far – l’Almadrava (10 km anar i tornar)

INSCRIPCIONS
Es poden fer anticipadament (8 €) al web de la Fundació Ser.Gi, a l'Institut Illa de Rodes, o a la Perruqueria De la O. També es poden adquirir el mateix dia de la caminada (9,5 €) entre les 8.15 i les 8.45 h del matí.

Inscripcions Programa

• 8.15 a 8.45 h - acreditacions i inscripcions
  • 9.00 h - Sortida
  • 10.00 a 11.00 h - Esmorzar - ruta 1 (Ciutadella), ruta 2 (Almadrava)