+Família

• Municipi > Salt i Girona
  • Àmbit / Col·lectiu > Infants i famílies
  • Responsable > Marina Valladares (coordinadora àrea Educació)
  • Tècnics > Carla Menéndez
  • Des de l'any > 2012
  • Beneficiaris > 107 infants, 160 famílies, 8 centres educatius

+Família pretén fomentar la participació i la comunicació entre famílies, escola i barri per afavorir l’acollida, el coneixement i l’estima al barri, les relacions de veïnatge i, en definitiva, la convivència escolar i social.

És un projecte que es construeix a partir de la realitat de cada centre educatiu i tenint en compte les opinions i les necessitats de les pròpies famílies, del professorat i d’altres agents socials i educatius del barri; és a dir, treballant en xarxa. Les accions concretes es pacten amb els diferents actors de la comunitat educativa: mestres, famílies, alumnat, altres professionals de la xarxa, etc. És a dir, a l’inici del curs escolar es dissenya de forma conjunta el pla concret d’actuació que es portarà a terme en cada centre educatiu o bé a nivell de barri, si és el cas. La participació tant de les famílies com dels centres educatius esdevé un element clau, ja que es tracta d’un projecte compartit de tota la comunitat educativa.