Idees &
Compromís Social

Dimecres 11 Desembre 2019, La Fortalesa de Sant Julià

La Jornada

La Fundació SER.GI i la Cambra de Comerç de Girona us proposen Idees & Compromís Social. Una jornada on volem familiaritzar-nos amb la inclusió de la Filantropia dins l’univers de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC). RSC i Filantropia poden ser considerades realitats germanes, arribant a ser terminis intercanviables entre si.

L’objectiu de la jornada és contribuir a la creació d’un espai de confluència i moguts també per la rellevància que la filantropia ha anat adquirint durant les últimes dècades a l’àmbit empresarial, social i econòmic, tant a Catalunya, Espanya com a Europa, la Fundació SER.Gi, coincidint amb la celebració dels seus 40 anys, dedica una jornada com a punt de trobada i generador d'aliances entre la filantropia estratègica i la RSC.

On

La Fortalesa de Sant Julià,
Sant Julià de Ramis (Girona)

Quan

Mati de dimecres
11 desembre del 2019

Ponents

Persones que participaran als diàlegs

Ingrid Rahola

Vocal Cambra de Comerç de Girona. Moderadora

Salvador Mas de Xaxás

Vanessa Pérez

Sòcia de Litigació en CUATRECASAS, membre de la comissió de RSC i de la junta del Fòrum Carlemany

Cayetano Pérez

Ex-soci fundador de Citylift i president de Uni Girona Club de Bàsquet

Neus Feliu Costa

Pere Fàbregas

President de la Coordinadora Catalana de Fundacions

La jornada minut a minut

Registre assistents

Benvinguda i presentació

A confirmar (Fundació SER.GI)

Com fer de la filantropia una eina estratègica

Neus Feliu Costa (Sòcia a Lansberg Gersick & Associates, consultoria especialitzada en empreses familiars i la filantropia)

El valor de la filantropia en el tercer sector

Salvador Mas de Xaxás (Fundador Fundació Èxit, membre del Comitè Executiu de la AEF, Asociación Española de Fundaciones i Patró de la Fundació Vicki Bernadet)

L’Acompliment social de la empresa

Vanessa Pérez (Sòcia de Litigació en CUATRECASAS i membre de la comissió de RSC del Fòrum Carlemany)

Model de gestió basat en la RSC

Cayetano Pérez (Ex-soci fundador de Citylift i president de Uni Girona Club de Bàsquet)

Les fundacions, una oportunitat per a la responsabilitat social de les empreses

Pere Fàbregas (President de la Coordinadora Catalana de Fundacions)

Diàleg obert i tancament jornada

Moderat per Ingrid Rahola Llagurt (vocal de la Cambra de Comerç de Girona)

Esmorzar de comiat

Lloc de l’esdeveniment

Informació i galeria d'imatges del lloc de la jornada

La Fortalesa de Sant Julià, Sant Julià de Ramis (Girona)

La Jornada es desenvoluparà en un espai privilegiat. Un indret idoni perfectament condicionat per a portar a terme les xerrades, debats i posterior buffet esmorzar.

Organitza

Col·laboren