Fundació SER.GI

Benvinguts a Comunitats futures

Tres jornades de debat, treball i reflexió

Presentació

El programa de cooperació 'Comunitats futures' ofereix tres jornades obertes al públic.

Cooperem per promoure comunitats lliures de desigualtats socials

Amb aquestes jornades es pretén debatre, aprofundir i establir aliances estables i un compromís entre els diferents actors per la cerca de respostes conjuntes.

Busquem sensibilitzar al teixit del territori, detectar i compartir reptes i dificultats des de cada part i construir cooperativament propostes i alternatives per tal de fer efectius els drets laborals i d’habitatge a la població amb més risc d'exclusió social.

A la primera jornada es plantejaràn alternatives davant les noves necessitats d’habitatge. La segona, aprofundirà en el concepte de l'empresa com a generadora de segones oportunitats. I en la darrera trobada compartirem reptes i reflexions sobre la gestió de la diversitat a l'empresa.

Objectius

L'objectiu general de les tres jornades és la integració territorial dels diferents actors socials, econòmics i polítics, que ens permetin fer front de manera conjunta als diferents reptes socials que pateixen una part de les nostres comunitats i, en concret, les persones que es troben en risc d'exclusió social.

Crear un espai de debat i reflexió

Que generi consciència compartida i debat en profunditat sobre les desigualtats.

Crear un espai de treball

Que animi a cada agent (entitats, teixit empresarial, organitzacions i ddministracions) a compartir dificultats i reptes per tal d’abordar les noves necessitats socials.

Co-crear projectes d'impacte social

Propostes innovadores i projectes claus en la transformació social cap una societat més justa i inclusiva des d’una perspectiva de drets.

Compartim dificultats i reptes per tal d’abordar les noves necessitats socials

Cal trobar propostes innovadores entre les entitats, el teixit empresarial i les administracions.

jornades

Tres jornades de debat, treball i reflexió