dilluns 4
desembre 2017
19 h.
Casa de Cultura

Xavier Antich parla de la regressió dels drets democràctics

Les entitats solidàries de la Coordinadora d’ONG Solidàries commemorem aquest dilluns el 69è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans. Un aniversari amb regust amarg perquè veiem com, en qüestió de respecte als drets fonamentals, anem enrere. Aquest dilluns 4 de desembre, us esperem a la Casa de Cultura, amb diverses activitats programades.

D’11 a 13 i de 17 a 19h. Omplim el mapa dedenúncies de vulneracions dels drets humans. Tothom que vulgui, podrà deixar la seva denúncia de les vulneracions que es viuen aquí i fora d’aquí, escrita en còdols. Disposarem d’un mapamundi i un mapa de Catalunya, on col·locar les nostres denúncies. Dinamitza: Càritas Girona i Projecte Nahuals de Fundació Utopia.

Durant tot el dia. EXPOSICIÓ “L’EUROPA DE LES PORTES TANCADES” amb les vinyetes de JAP. Es podrà visitar només aquest dia perquè després estarà en préstec al Fons del CeDRe.

19h. SOS Democràcia. La regressió dels drets democràtics. Conversa oberta amb XAVIER ANTICH, professor de Filosofia de la Universitat de Girona, articulista del diari Ara i col·laborador del Racó de Pensar (Catalunya Ràdio). Amb la participació de Laura Fanals (Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes), Mònica Terradellas (Voluntaris del Dret de Defensa), Lluís Puigdemont (Espai Antiracista Salt-Girona) i un representant de Girona Vota. Organitza: Justícia i Pau Girona

Les entitats que participen els actes del Dia pels Drets Humans de la Coordinadora d’ONG Solidàries són: Justícia i Pau Girona, Càritas Girona, Fundació Ser.gi, Projecte Nahuals de Fundació Utopia i Associació Xangara.