VI JORNADES REPENSEM L’ESCOLA. Avancem col·lectivament?

Per motius aliens a l’organització us comuniquem que les Jornades Repensem l’escola 2017 queden ajornades fins el 20 de maig

3 i 4 de març de 2017

Després de complir 5 edicions repensant l’escola amb membres de tota la comunitat educativa, us convidem a compartir de nou un espai de reflexió, formació i intercanvi amb la intenció de seguir avançant. Des de l’Escola Bressol fins a Batxillerat, i passant també pels espais d’educació no formal l’educació al país s’està movent, revolucionant. Ens cal compartir i contrastar il·lusions, neguits i experiències concretes per avançar segures i col·lectivament.

Enguany us proposem unes jornades amb una metodologia diferent a l’habitual. Escalfarem motors divendres amb una Conversa a dues bandes, on el públic hi tindrà un paper actiu i protagonista. Seguirem dissabte amb uns Espais de conversa oberts on les expertes sereu les persones que hi participeu: construint el programa de temes que es parlaran, dinamitzant els espais i compartint coneixements, inquietuds i il·lusions.

Us animem a participar-hi!

PROGRAMA (PROVISIONAL)

Divendres 3

• 17:30h  Acollida i acreditacions
  • 18:00h  Benvinguda i obertura de les VI Jornades Repensem l’Escola a càrrec de Rosa Guàrdia, Coordinadora del MRP de Girona, i Marina Valladares, membre del moviment i de la Fundació SER.GI.
  • 18:15h Conversa a dues bandes amb el mestre i pedagog gironí Ramon Casadevall i l’educadora social Fina Espinosa. Presenta i modera: Miquel Payaró, membre del MRP de Girona i director de l’Escola Puig Segalar de Viladamat.

Dissabte 4

• 9:00h  Acollida, acreditacions i definició dels Espais de conversa oberts.
  • 9:30h  Presentació dels Espais i de la dinàmica de funcionament a càrrec de Marina Valladares, membre del moviment i de la Fundació SER.GI.
  • 9:45h  Espais de conversa oberts. Sessió 1.
  • 10:30h  Pausa-esmorzar.
  • 11:15h  Espais de conversa oberts. Sessions 2 i 3.
  • 12:55h  Cloenda.
  • 13:25h  Agraïments i comiat.

LLOC: Escola Annexa-Puigbert. C/Isabel La Catòlica 24, 17004 Girona.

Podeu aparcar al pàrquing dels Serveis Educatius dels Gironès (60 places) i als pàrquings de la UdG del Barri Vell.

PREU: 20€ per als socis del MRP, estudiants i col·legiats del COPEC,  i 25€ per als no socis. Inclou l’esmorzar.

INSCRIPCIONS*: Fins al 1 de març , sempre que quedin places mitjançant aquest enllaç

*La inscripció només queda formalitzada una vegada s’han enviat les dades a través de la web i s’ha fet el pagament. La inscripció sense el pagament corresponent, no assegura la reserva de plaça.

Cal fer un ingrés especificant nom i cognoms de cada participant, així com el concepte REPENSEM 2017, a nom d’Associació MRP de Girona, al número de compte ES20 2100 4279 2122 0011 2092 de CaixaBank.

Nous cursos de formació en línia, reconeguts pel Departament d’Ensenyament

Presentem una nova i doble proposta formativa adreçada a docents de primària, secundària i cicles formatius i altres professionals del món social. Es tracta de dos cursos de 40 hores cadascun en modalitat online, reconeguts pel Departament d’Ensenyament, com activitats de formació permanent adreçades al professorat d’ensenyament: L’EDUCACIÓ EMOCIONAL: DEL DOCENT A L’AULA GESTIÓ DE […]

Agenda Fundació

VI Jornades Repensem l’escola. Avancem col·lectivament?
Quins reptes tenim per caminar cap a una educació alliberadora i equitativa?

Després cinc edicions repensant l’escola amb membres de tota la comunitat educativa, arriben de nou les jornada Repensem l’Escola, un espai de reflexió, formació i intercanvi amb la intenció de seguir avançant. Des de l’Escola Bressol fins a Batxillerat, i passant també pels espais d’educació no formal l’educació al país s’està movent, revolucionant. Ens cal compartir […]

Biblioteca pública i compromís social

Jornada organitzada conjuntament amb el Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya. Participen: Marga Losantos. Presidenta Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya Adela d’Alòs-Moner. Presidenta Fundación Biblioteca Social Lluís Puigdemont. Director Fundació SER.GI Núria Ruiz. Bibliotecària Biblioteca Bon Pastor. Guanyadora 1r. Premio “Biblioteca pública y Compromiso Social” Gemma Ciuró. Directora Biblioteca Comarcal de Blanes