VI JORNADES REPENSEM L’ESCOLA. Avancem col·lectivament?

Per motius aliens a l’organització us comuniquem que les Jornades Repensem l’escola 2017 queden ajornades fins el 20 de maig

3 i 4 de març de 2017

Després de complir 5 edicions repensant l’escola amb membres de tota la comunitat educativa, us convidem a compartir de nou un espai de reflexió, formació i intercanvi amb la intenció de seguir avançant. Des de l’Escola Bressol fins a Batxillerat, i passant també pels espais d’educació no formal l’educació al país s’està movent, revolucionant. Ens cal compartir i contrastar il·lusions, neguits i experiències concretes per avançar segures i col·lectivament.

Enguany us proposem unes jornades amb una metodologia diferent a l’habitual. Escalfarem motors divendres amb una Conversa a dues bandes, on el públic hi tindrà un paper actiu i protagonista. Seguirem dissabte amb uns Espais de conversa oberts on les expertes sereu les persones que hi participeu: construint el programa de temes que es parlaran, dinamitzant els espais i compartint coneixements, inquietuds i il·lusions.

Us animem a participar-hi!

PROGRAMA (PROVISIONAL)

Divendres 3

• 17:30h  Acollida i acreditacions
  • 18:00h  Benvinguda i obertura de les VI Jornades Repensem l’Escola a càrrec de Rosa Guàrdia, Coordinadora del MRP de Girona, i Marina Valladares, membre del moviment i de la Fundació SER.GI.
  • 18:15h Conversa a dues bandes amb el mestre i pedagog gironí Ramon Casadevall i l’educadora social Fina Espinosa. Presenta i modera: Miquel Payaró, membre del MRP de Girona i director de l’Escola Puig Segalar de Viladamat.

Dissabte 4

• 9:00h  Acollida, acreditacions i definició dels Espais de conversa oberts.
  • 9:30h  Presentació dels Espais i de la dinàmica de funcionament a càrrec de Marina Valladares, membre del moviment i de la Fundació SER.GI.
  • 9:45h  Espais de conversa oberts. Sessió 1.
  • 10:30h  Pausa-esmorzar.
  • 11:15h  Espais de conversa oberts. Sessions 2 i 3.
  • 12:55h  Cloenda.
  • 13:25h  Agraïments i comiat.

LLOC: Escola Annexa-Puigbert. C/Isabel La Catòlica 24, 17004 Girona.

Podeu aparcar al pàrquing dels Serveis Educatius dels Gironès (60 places) i als pàrquings de la UdG del Barri Vell.

PREU: 20€ per als socis del MRP, estudiants i col·legiats del COPEC,  i 25€ per als no socis. Inclou l’esmorzar.

INSCRIPCIONS*: Fins al 1 de març , sempre que quedin places mitjançant aquest enllaç

*La inscripció només queda formalitzada una vegada s’han enviat les dades a través de la web i s’ha fet el pagament. La inscripció sense el pagament corresponent, no assegura la reserva de plaça.

Cal fer un ingrés especificant nom i cognoms de cada participant, així com el concepte REPENSEM 2017, a nom d’Associació MRP de Girona, al número de compte ES20 2100 4279 2122 0011 2092 de CaixaBank.

Agenda Fundació

Tira pel dret Concert solidari pel 70è Aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans amb l’Orquestra Maribel i Germà Negre

El 15 de desembre, l’Orquestra Maribel i Germà Negre posen la banda sonora al 70 è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans. Vine i Tira pel Dret! Venda d’entrades Germà Negre Des de la cultura popular els animals s’han utilitzat en molts casos per representar actituds i comportaments humans, ja sigui des de […]

Agenda Parcipació i Ciutadania