Un centenar de persones a la conferència de Miren Etxezarreta per analitzar el capitalisme

La Fundació SER.GI i l’Associació de Veïns de Germans Sàbat conviden l’economista per fer una aproximació entenedora a l’economia. Sota el títol “On som a la crisi?” la Fundació SER.GI i l’Associació de Veïns de Germans Sàbat van convidar Miren Etxezarreta, professora emèrita d’economia de la UAB i membre del Seminari d’Economia Crítica TAIFA, per parlar del funcionament de l’economia capitalista, les causes de la crisi, i les conseqüències de les polítiques econòmiques que es duen a terme per fer-hi front.

L’activitat es va iniciar amb la projecció del documental “Capitalisme, un itinerari crític”, basat en una selecció d’entrevistes a Miren Etxezarreta, va seguir amb l’exposició de la mateixa economista i un posterior torn de preguntes d’un nombrós auditori constituït en bona part per públic del barri de Germans Sàbat, on va tenir lloc l’acte.