dissabte 15
desembre 2018
A les 21.30 h.
Sala La Mirona

Tira pel dret Concert solidari pel 70è Aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans amb l’Orquestra Maribel i Germà Negre

El 15 de desembre, l’Orquestra Maribel i Germà Negre posen la banda sonora al 70 è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans. Vine i Tira pel Dret!

Venda d’entrades

Germà Negre
Des de la cultura popular els animals s’han utilitzat en molts casos per representar actituds i comportaments humans, ja sigui des de les literatura catalana més nostrada fins la cançó de taverna o la cançó d’ofici. Per això aMolt de porc i poca salsitxa hi intervenen tot tipus de bèsties i bestioles que coneixem (rucs, vaques, cabres, porcs,…), elaborant així unes lletres que dibuixen el bestiari de Germà Negre.

Orquestra Maribel
Una colla d’amics una mica troneres de Sarrià de Ter es varen reunir el 2012 per fundar l’Orquestra Maribel, grup musical que anima festes majors i festivals estiuencs d’arreu de les comarques gironines, i de més enllà, amb una proposta de música festiva que tot ho aposten a un repertori de versions de grans èxits de la música dels anys 80 ençà que el seu públic coneix bé i celebra entusiasta.