Formació

Diversitat i convivència

Tallers de suport als Centres Educatius en el treball de valors relacionats amb la convivència

A partir de 6 tallers es pretén conèixer el grau i qualitat de relació i cohesió entre els alumnes de l’aula, per tal d’oferir-los eines que els siguin útils i significatives per treballar la convivència a partir del debat, la crítica constructiva i la participació. Al mateix temps proporciona assessorament i formació al professorat en estratègies i recursos per a l’acció tutorial a l’hora d’abordar aquest contingut.

Es treballa a partir d’un bloc temàtic, a escollir entre quatre blocs conceptuals i estratègics que guarden estreta relació amb la convivència: Convivència i Gestió de Conflictes; Convivència i Interculturalitat; Convivència i Gènere; i Convivència i Bullying.