Participació i Ciutadania

• Tècnics > Helena Ganigué
  • Des de l'any > 2017
  • Beneficiaris > Ciutadania de La Bisbal

Articular un conjunt d’accions inclusives, en el marc d’un context on la pluralitat d’orígens i la diversitat ètnica es presenten com una realitat quotidiana i que moltes vegades es viu com un obstacle per el desenvolupament del territori.

Responent a l’objectiu general de l’Àrea d’acció Social i Ciutadania: Facilitar les oportunitats en l’accés a les necessitats bàsiques i fomentar la participació i cohesió social, el projecte de Dinamització Comunitària de la Bisbal d’Empordà vol realitzar una intervenció social i comunitària, sobretot a nivell preventiu amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida dels veïns/es. S’aposta per possibilitar la inclusió, la cohesió social i la convivència ciutadana.